Vettigare att "skolka"?

Ja jag kan ju meddela folket om att jag gav upp i andra pausen  på föreläsningen och begav mig hemåt. Ni som gick hem tidigare missade inte speciellt mycket. Var en bild på en mässa och föreläsarinnan pekade ut vilka företag som syntes på bilden.. och oj, där är någon som går runt och kollar på mässan också, en besökare. jaa..
Gaaah! Nu i andra pausen skulle vi få en extra lång paus så vi skulle kunna leta upp någon reklam i byggnaden och antar att vi sedan skulle ha diskuterat detta i en tjugo minuter eller nåt. Nej, kändes som om det var mer vettigt att gå hem även om jag just nu sitter här (vilket inte är ett dugg vettigt!).

Nu ska jag se om jag kan få någon ordning på allt man ska kunna till duggan imorgon. Kanske inte är så vidare smart att inte börja plugga förrän dagen innan men vad gör man när tiden är knapp och det är mkt som ska göras? (Jaaa.. och sen KAN det vara så också att jag varit liiiiite lat!).

Sades det NÅGOT vettigt på föreläsningen efter jag hade gått kan väl någon av de få som var kvar hojta till!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag kan inte säga att det sades så mycket vettigt för marknadsföringskursen. Men Carol föreläste vidare i ungefär samma takt. Någonting märkvärdig var att hon fick mer svar av "publiken" när gruppen blev så mycket mindre.

2007-09-20 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback