Världens bästa Mamma

Har precis ringt och gratulerat lilla (och numera gamla) mamma som fyller 45 år idag. Ett stoooort grattis från din favoritdotter (tur att du bara har en!).

Nu har pluggångesten börjat komma på riktigt. Är mycket nu och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja i. Har lite ångest över att jag ska åka hem till Ronneby i helgen för är så mycket jag borde göra här istället. Men inte kan jag hoppa firandet av mamma heller! Dessutom får jag dåligt samvete när jag säger att det känns jobbigt att behöva åka hem för egentligen ser jag ju fram emot det - att få lämna Växjö lite grann och komma hem till den välkända hemmamiljön i Ronneby och till alla som ingår i den. Saknar bland annat lillebror...

Veckohandlat idag (fast det egentligen är vår onsdagsgöra) och gått en runda bland skog och sjöar. Var skönt med en liten paus. Nu vankas.. nej inget plugg än utan snarare lite tv. Desperate Housewives ikväll - kan ej missas!



Skål vääärldens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback