Ut med det gamla och in med det nya!

Nya gardiner - ut med det gamla och in med det nya! När jag beställde dem tänkte jag på höstmys och att mörka färger då är trevligt (var väl för en månad sedan). Höstmys vet jag inte direkt om jag lyckades med - ser mest mörkt och dystert ut. Suck! 

Imorgoneftermiddag bär det av till staden för att shoppa loss med Johanna och Malin. Nya saker till lägenheten ska inhandlas - nytt påslakan och nya kuddar för piffa till den numera dystra lägenheten. Rött är jag väldigt inne på just nu - röda kuddar vill jag nog ha! Kläder behövs också inhandlas - kläder i mängder! Men som vi alla vet (i alla fall vi ekonomer) att ekonomi är lika med att tillhandahålla med begränsade resurser. Fan också!



Gör som alla andra (japp följer strömmen!) och lägger upp en bild på mina nya gardiner. Tog en eeeevighet att stryka dem så trevligt om någon annan än jag får se dem. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback