Töntigt flashig!

Då var jag i Ronneby igen. Det mesta är sig likt - dock inte allt. Far och Lillebror fick för sig att en ny dator behövde inhandlas. Sagt och gjort så står här nu en splittans ny dator - en flashig modern sak som ärligt talat ser extremt töntig ut. Det som tidigare bara var en enkel svart låda är nu en låda med en massa flashiga och blinkande detaljer på - urlöjligt för en i övrigt typisk svensson-familj!

För övrigt är jag tröttare än tröttast - blev kanske inte överdrivet med sömn inatt heller, speciellt inte när jag bestämt med Brattan att jag skulle träffa henne "så tidigt som möjligt". Ja ibland kan man ju vad man har i det där runda klotet som sitter ovanför axlarna. Hm! Ronnebyvistelsen i övrigt har i alla fall varit mycket trevlig!

Gäster i mängder om en stund - är verkligen laddad.. Kanske borde sova lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback