Sveriges smartaste?

Åh - äntligen en dag då jag faktiskt lyckats genomföra en hel del nytta! På plats i bibblan med mina gruppmedlemmar klockan 8.00 och där satt vi sedan och kämpade tills klockan blev.. ja, lite över tre tror jag. Visserligen vet jag inte hur produktiva vi var i slutet då vi (eller i alla fall jag!) drabbades av det välkända bibliotekssyndromet - ni vet det när man är så trött så man knappt vet vad man heter och man bara skrattar åt allt (eller snarare ingenting!). Hm!

Hem efter tre och har nu renskrivit mina sista anteckningar - fan vad gott! Nu ska jag och Johanna iväg o träna (vi ska trotsa regnet!) och resten av kvällen vankas tvätt, tvätt och tvätt.. och de desperata hemmafruarna på tv såklart!

Dugga på torsdag - hrm, någon som har börjat plugga?


"Sveriges smartaste ekonomer går på Växjö Universitet"

Hrm - är väl som vanligt det ständiga undantaget.. Haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Min kompis skrev 2.0 på högskoleprovet för ett par år sedan, fatta om att ha lätt för sig i skolan och plugget! Lyckost:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback