Seminarie

- Men som jag har förstått det så har Din sko mest trediga och moderna skor men det har ni inte tagit upp?
- Jo men det står ju i första meningen på rapporten!
- Men oj, ja det ser jag nu.. Men ni skulle ju kunna ta med det i beskrivning av företeelsen för att trycka lite mer på det.
- Ja men det har vi ju gjort - det står ju där också!
- Ja oj, det ser jag nu ja..

- Och källorna är ju jätte bra och så men ni borde speca upp källorna lite mer med rubriker om att det är böcker, internet, artiklar m.m.
- Men det HAR vi gjort!
- Har ni? Ja det ser jag nu ja..


Eh hallå?! Någon hemma där uppe på dagens seminarieledare? Hm! Malins kommentar var egentligen helt klockren även om den sades lite VÄL högt. Hrm, får vår grupp underkänt på projektarbetet så vet vi vem vi ska skylla på - MALIN känn dig träffad! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback