Puböppning på Sivans

Öppnade ögonen i morse. Kände efter. Lever jag? Hur är det med huvudet? Sitter det kvar? Gör det ont? Riiiiinng... "Hej Mamma.. Nej jag var vaken. Kommer ni om en timme? Jaaaaa, jag ska vara färdig då!".

Fest igår, så jävla mycket fest och firande av Emsi idag med heeeela släkten - Jippie vad pigg och fräsch man kände sig. Hrm! Kul hade vi i alla fall igår, riktigt riktigt roligt trots att det finns de (obs, pluralform då det var fler än en!!) som har haft lite smått ångest idag. Sivans - vi är tillbaka för att regera! Hehe.

Min säng är i alla fall lagad nu - underbart! Äntligen lite ordning och reda i lägenheten och att få sova i en riktig säng är inte fy skam det heller..







Kommentarer
Postat av: Josse

Hehe snygga bilder älskling=)

2007-09-02 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback