Om allt och ingenting

Vet inte vad jag ska skriva, men i brist på annat att göra (dvs. i brist på ork till att plugga. För att rättfärdiga det en aning kan jag ändå tillägga att jag faktiskt väntar på att tvätten i tvättmaskinen ska bli klar!) så tänkte jag ändå skriva ett par rader. För er som har viktigare saker att göra än att läsa en onödig text kan sluta läsa redan nu! 

Jaha, vad skriver man då när man har skriv-torka? Om vädret kanske? Det brukar ju funka i de flesta situationer.. Vädret är faktiskt riktigt fint i Växjö för en gångs skull. Solen skiner och nej det är ju ingen sommarvärme direkt men väl så härligt höstväder! Skolan rullar på, även om det känns som om jag mentalt har tagit förtidig helg. Ska dock bege mig bort mot biblioteket när klockan slår ett för att träffa mina kära gruppmedlemar och se om vi kan få någon ordning på vårt nya grupparbete.

Planer för ikväll? Inga alls för tillfället men jag hoppas att det dyker upp något kul för att sitta hemma alldeles ensam en hel fredagkväll har jag då ingen lust med! Nej något måste hända så har någon av Campus-stjärnorna ett förslag är det mer än välkommet! Övriga planer för helgen? Hm, inga speciella här heller.. Köpa födelsedagspresent till min kära mor och hoppas även att det blir en utgång på Sivans imorgonkväll.

I övrigt har jag huvudvärk (DUNK, DUNK, DUNK!!) vilket är mindre trevligt och det är faktiskt det som till en viss del gör att jag just nu inte sitter och läser några vetenskapliga artiklar om marknadsföring på engelska. För det hade jag ju jäääätte gärna gjort annars - oh ja!

Nähä, då var det nog dags att bege sig ner i tvättstugan - blev ju ett par ord idag också! Du som har klarat av att läsa ända ner hit - skaffa ett liv! Hehe! Nej förlåt - trevlig helg på dig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trevlig helg på dig med.
Hoppas att du hittar på något roligt ikväll.
Och om du ändå läser denna kommentar så säger jag bara: Skaffa ett liv själv =P

2007-09-07 @ 15:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback