Minnesvärd eller minnesfri?

Då var även denna helg till enda. Trevlig har den varit - mkt trevlig om än lite slö idag. Något plugg har det inte blivit - placerade min ekonomibok i garderoben i fredags och där har den legat sen dess. Jaha, hur har då fröken Camilla tänkt klara duggan på fredag?

Utgången på Sivans var trevlig och minnesvärd (eller var det så att vissa har svårt att minnas den redan nu?!). Vissa drack mer än andra och blev fullare än andra men kanske bara var ett tecken på att vi lyckades med vårt uppdrag? Hehe!

Nu vankas tv:n (för i soffan har jag ju verkligen inte suttit på hela dagen, hrm!) och sedan sängen. Mitt nya liv börjar imorgon (hrm, nu igen?!). Måste börja ta tag i mina studier nu..



Sune - Mannen i vårt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback