Illa Illa..

Har precis tittat på "På spaning med Bridget Jones". Om man känner igen sig (en hel del faktiskt!) i henne så är det rätt illa va? Antar att det är Bridget och jag - mästarna på att göra bort oss! För övrigt kan jag meddela (för att göra en halv omvändning i samtalsämne!) att jag som liten inte kunde uttala mitt egna namn "Camilla" utan istället blev det "Illa". Passande namn va? Hrm!



Nu måste jag sova eftersom jag är ju en utomordentligt flitig student som givetvis har mycket viktiga studier att uföra under morgondagen och därmed måste jag vara pigg och utvilad tidigt imorgon bitti 
(i själva verkat har jag tänkt ta igen det alla andra redan har läst och dessutom med en liiiten sovmorgon!).


Kommentarer
Postat av: Julia

Den är bra den filmen ju! Kram Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback