Ert fel!

Åååhh.. jag skulle ju bli duktig från och med nu och gå och lägga mig i tid nu när jag ska börja i skolan igen imorgon. Men har jag gått och lagt mig än? Neeej då.. Det är Johannas fel! Hon stod och pratade med mig allför länge efter det att vi varit hemma hos Malin och ätit så när jag väl kom hem hade jag ingen som helst lust att sova. Eller så är det Malins fel för att hon lånade ut sitt minneskort till mig med alla Bulgarienbilderna och då ville jag ju mycket hellre gå igenom dem än att sova.. Eller så är det kanske helt enkelt mitt egna fel (tar dock emot att erkänna!) med tanke på att jag nu sitter här och skriver när jag egentligen borde sussa gott i sängen. Hrm! Tur att vi börjar läsåret med en rejäl sovmorgon! Hehe!

Men imorgon.. DÅ! Då ska jag bli ordentlig, flitig och duktig. Jag ska läsa duktigt heeela läsåret, jag ska lägga mig tidigt om kvällarna och jag ska bli en toppenstudent (eller var det imorgon vi eventuellt pratade om att gå ut på Stallarna på kvällen? Gaaaahh..!!)

Tack för en trevlig afton i alla fall - har saknat kvällar som denna! :)

Kommentarer
Postat av: Jooeee

jag kan meddela att det var inte bara du som satt uppe länge. kom inte heller i säng förrän sent. och då skulle jag givetvis börja läsa:P hur knäpp är man inte egentligen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback