En kväll som urartade..?!

Trött som få, otroligt seg och en huvudvärk långt där bak som inte riktigt vill ge med sig för värktabletterna.. Men jag har ju bara mig själv att skylla så har väl ingen rätt att klaga antar jag!

Igår vankades det storshopping i stan. Saker till lägenheten inhandlades samt vinterjacka och skor. På kvällen blev det förfest hemma hos mig och sedan utgång inne i stan på Grace. Det som skulle bli en relativit lugn afton urartade en hel del kan man säga. Samtalsämnen blev minst sagt ovanliga och märkliga. Hehe! Åka polisbil? Hrm, nej tack - vi klarar oss bra ändå! Jag och Malin tog en limo hem istället - hehe! Och jag ska aldrig mer ha förutfattade meningar om vad folk har sysslat med när de går festklädda över Campus med lite lagom tilltuffsat hår en lördagmorgon. Saker och ting behöver inte alls vara som det verkar - alltid lär man sig något!

Blir ingen utgång ikväll (tack gode gud för det!) trots att det egentligen var inplanerat. Tycker dock synd om stackars Elin.. Istället blir det en biokväll med Johanna, Malin och Elin - precis lagom för krävande för min del.





Jag hade kul igår i alla fall (lite väl kul kanske). Tackar samtliga i sällskapet för en trevlig afton! Nu ska jag fortsätta lyssna på dagens iköp - Lars Winnerbäcks nya skiva. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback