Dum blondin?!

Höst, höst, höst.. Vilket trist väder! Var väl kanske därför jag beslöt mig för att ljusa upp tillvaron med lite nya slingor. Var visserligen bara ifyllnad men i och med ifyllnaden träder den övriga hårfärgen också fram och man ser nu hur blekt håret har blivit i sommar - är helt plötsligt väldigt blond! Nu är jag glad att jag har mina nya glasögon som gör att jag ser lite smartare (eller?!) ut trots min hårfärg. Hehe!

Ikväll väntas den svenska versionen av Top Model - HAHA, fan vad kul! (Oj, inte svära, inte svära, inte svära...)


Föreläsning nästa! Suck..

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Tycker att det är så fint med blont hår, och glasögon dessutom! Om jag behövde glasisiar skulle jag vilja ha ett par svarta med breda bågar! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback