Död eller levande?! Hmm..

Gud vilken dag.. Har ju inte gjort ett dugg hittills! Har precis bytt om från pyjamas till någorlunda respektabla kläder (typ myskläder!), sängen är fortfarande obäddad, jag har ännu inte ätit frukost eller något annat, jag har inte sminkat mig, inte borstat tänderna, ingenting! Jag har (tack och lov!) inte varit utanför lägenhetsdörren. Har ingen ork, lust eller vilja till att ens lyfta så mycket som ett finger. Det enda jag vill göra idag är att lyssna på musik, musik och musik.. Och svar nej; det beror inte på att jag var ute igår (vilket jag visserligen var men det gills knappt!).

Borde egentligen åka ner till stan, borde köpa födelsedagspresent till mamma, borde fixa till det lite i lägenheten (för en gångs skull är den ändå i någorlunda skick - behövs bara bäddas och diskas lite!), borde laga lite mat, borde gå runt sjön eller nåt.. Ja jag borde i alla fall göra någonting!

Hm, borde nog åka hem till Ronneby snart också. Känns som om jag kan behövas där framöver på flera plan och jag lär väl kanske behöva dem också.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv! Jag ska fixa till mig lite, fixa till lägenheten och sen.. ja sen ska jag.. eh, ja det får jag se då..


Det som är mest basic i livet håller på att luckras sönder fullständigt på alla plan och på alla håll och kanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback