Ber om ursäkt..

Hela 10 timmars sömn - precis vad jag behövde efter att ha lidit av sömnbrist en längre tid - helt underbart! Nu ska det bli ordning och reda på min dygnsrythm, måste börja leva som en normal människa. Ska satsa på att vara i säng vid elva ikväll (oj, får väl medge redan nu att chansen att jag ska lyckas med det är extremt liten!).

Får även passa på och be samtliga om ursäkt som har tvingats stå ut med mina humörssvängningar i helgen. Huu.. har varit så trött att jag inte orkat med mig själv och därmed verkligen inte orkat stå ut med andras klagande och frågor. Ber om ursäkt, förlåt! Men seriöst (det tycker jag fortfarande); om nu ALLT är så fel och så jobbigt så gör slut på skiten. Livet levs bara en gång och den gången ska vara BRA - ibland ÄR faktiskt gräset mycket grönare på andra sidan även om det inte ser ut som det just nu. Alla människor har samma svåra val och frågor någon gång i livet och det är inte lätt men det är lika för alla.

Dags för fix och don och sedan projektarbete med gruppmedlemmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback