What to do?

Okej vad ska jag göra? Läsa "Nya perspektiv på organisation och ledarskap" (BLÄÄ!!), slå mig ner i soffan och slötrycka lite på fjärrkontrollen, krypa ner i sängen tillsammans med min Nalle och sova för att sedan (förhoppningsvis!) vakna upp som en ny människa eller ta en härlig och stärkande höstpromenad runt Campus?

Varför känns det som jag verkligen MÅÅÅSTE göra minst lockande? Äh - kör väl en kompromiss - gör inget av det! Renskriver lite anteckningar (så gör jag i alla fall lite nytta!), tar en cykeltur i höstvädret till träningslokalen med Johanna lite senare och ikväll blir det tv i form av de desperata hemmafruarna och sedan tidig läggdags. Japp, där fick jag ju med allt fast i en lite annorlunda form..

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Den bilden med träden var verkligen jättefin:) Kram

Postat av: Daniel

Den där boken, Nya perspektiv på organisationer och ledarskap" är faktiskt jättebra. Jag har haft den i lite mer än 6 månader och förundras fortfarande av de olika perspektiven. Det symboliska, det politiska och det strukturella perspektivet, samt HR-perspektivet, är intressant att läsa om.

Om du behöver hjälp kan du ju alltid fråga mig; eftersom jag älskar den boken :)

2007-10-09 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback