Varför så små?

Jag och Johanna har varit busiga idag och ätit bakfyllepizza en dag för tidigt. Är så ooootroligt mätt just nu. Var näst intill så illa att jag rullade hem från Johanna. På ett sätt är det bra; kommer ju inte göra om förförra helgens misstag och dricka på fastande mage i alla fall.

Ikväll är det overallsittning med ekonomer som gäller. Skönt att slippa fixa till sig, bara att dra på sig overallen och gå iväg som man är! Varit i stan nu på förrmiddagen och bunkrade upp inne på systemet. Ingen vodka ikväll, aldrig mer vodka! 

Kan någon förklara för mig varför de har utformat sittnings-biljetter som inte är större än några centimeter? Är det meningen att onyktra studenter ska hålla reda på en lapp som inte är mycket större än en prislapp en heeel kväll?

image295

image296

Kommentarer
Postat av: Eva

hahaha
Du är väl för rolig! :o))
Jag säger samma som du... aldrig vodka! Fy jag blev skitdålig på det när jag var ung en gång. Läskigt dålig. *S*
Ha en härlig helg! :o))
/Eva

Postat av: Sandra

Åh bakfyllemat och fyllmat. Not good. Fick i mig fyllemat igår. Pjuh.

2007-10-14 @ 09:37:56
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback