Trist eller helt.. ja helt underbart?

Jag har aldrig varit något fan av hösten. För mig har hösten alltid förknippats med mörker, regn, rusk och depp, mycket depp! Antar att jag redan varit inne och vänt i denna höstdepp i år, haft mycket funderingar kring om ekonomi verkligen är min grej, hur jag ska göra med mitt liv, vad jag egentligen vill och vad som egentligen är möjligt.

Dagens väder (strålande solsken och klarblå himmel) gjorde dock underverk på mitt humör. Tog en härlig höstpromenad och mitt enda sällskap var min mp3-spelare och min digitalkamera. Plötsligt såg jag det vackra, att hösten faktiskt (trots allt!) är en underbar årstid. Nu är jag laddad - laddad med positivism! Vädret är underbart, allt som har med Växjö och Campus att göra är härligt och livet älskas - ja man kan nog nästan säga att jag är lycklig..
 
Nu ska jag tvätta och städa och ikväll ska jag bjuda Malin och Johanna på middag. Då vankas det skogspanna med lövbiff (låter inte det lite höst-aktigt?). Här är lite bilder från dagens promenix - titta och njut.. Eller nej, tar tillbaka det sistnämnda - ut med er och njut!









Kommentarer
Postat av: Malin

javisst, är det härligt med höst när det trots allt är fint väder och inte regna för en gång skull hehe =) Jag tycker hösten är mysig med. Speciellt på kvällarna när man kan sätta sig i sogffan med en filt om sig när man läser en bok eller kolla på tv. Eller vad säger du om det Camilla! Plus man kan ha något varmt och dricka med =)

2007-10-08 @ 16:55:26
Postat av: Mia

Kom precis hem från en riktigt dryg föreläsning, lite småtrött, småhungrig å höstdeppig, men så läste jag detta å insåg att du har alldels rätt. Så nu blir det ist för datanördande en promenix i det, faktiskt, underbara vädret! Thx for the inspiration!

Postat av: josse

Så fina bilder hjärtat:)
Har varit så fiint väder idag juh:)
pusss pusss love you.

2007-10-08 @ 17:57:00
Postat av: Maria

Tittar in på din blogg & säjer hejsan.
Verkligen fina bilder.

2007-10-10 @ 17:09:41
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback