Tentaplugg?

Befinner mig på bibblan just nu, är väl medveten om att jag absolut inte borde sitta här och skriva utan istället plugga men behöver en lite paus - alla teorier, perspektiv och ledarskapsstilar bara snurrar i huvudet på mig just nu. Jag gillar organisationsteori, jag gör verkligen det - men just nu är jag så trött på allt. Tentapluggande är nog bland det tråkigaste som finns. Bibblan är vårt andra hem - jippie!

Jag och Johanna har precis kommit överrens om att vi hoppar vår träning idag. Illa - jag vet! Istället blir det en låååååång cykeltur (i alla fall enligt Lina!) till Citygross och handla lite.


Försent för alla fyra icke-växjöstudenter att ångra sig - ni är så gott som tvungna att bege er till Växjö den nionde november för nu är gästlegen inhandlade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback