Tack!

Veckans måndagsmiddag är avklarad. Middagen blev väl så där, fick ringa hit Malin och Johanna en halvtimme tidigare då maten råkade bli klar alldeles för tidigt. Fick höra av Malin att när man lärt sig att få all mat klar i exakt tid - det är då man blivit vuxen! Med andra ord är det en bra bit kvar..

Just nu håller jag på och kokar fullkornspasta. Tänkte göra en pastasallad nu ikväll som jag kan ha med mig till bibblan imorgon. Måste väl ändå vara åtminstone ett steg vuxen-stegen? Har dessutom precis varit på Ica och handlat diverse saker för att överleva en heldag på bibblan imorgon; frukt och små tablettaskar med russin i - energi för hela slanten!

Imorgon ska dessutom fyra gästleg till Stallarna inhandlas. Snart fyller jag gammal och då blir det lite party. Blir blandat folk från Ronneby och Växjö och nu är det ont om sovplatser. Förmodligen blir det så att jag får slänga ut stackars Johanna från sin lägenhet och överta den för att mina Ronneby-gäster ska få plats. Tack till både Johanna, Malin och Lina som ställer upp och hjälper till - ni är bland det bästa som finns!

 


Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag har också läst organisationsteori och jag vet, tentaplugg är ingen hit! Men det är å andra sidan otroligt skönt när det är över! Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback