Superhelg i Blekinge

Är tillbaka i Växjö efter en toppenhelg (med Jooey) i Blekinge. Anlände till den lilla staden Ronneby i fredagskväll. Premiäröppning av LK i Mathusets gamla lokaler på kvällen med modevisning inne på biografen. Grymt imponerad av resultatet - kära gamla Mathuset har förvandlats till en utomordentligt fin klädesbutik! Och modevisningen - hjälp vad gammal man har blivit när man inser att småkillarna, som man passade i de yngre åren, vuxit upp och blivit riktigt stiliga! Hehe.

Lördagskvällen var bland det bästa på länge då det vankades fest och utgång i Karlskrona. Detaljerna bör dock utelämnas.. Hehe! Josse, ångrar du fortfarande att du hoppade över kvällspasset inom äldreomsorgen? 

Nu ikväll blir det Bingolotto- och pizzakväll med brudarna. Vi ska håva in storvinsten - som alltid! (Sist vann jag ju trots allt en ny lott!)

"Vi måste äta pizza. Visst är vi hungriga? Vi delar på en familjepizza! Ni tjejer får välja sort, ni får välja vad ni vill, jag kan till och med äta en vegetarisk pizza - bara det är en pizza! Vilka vill ha pizza? Klart ni ska ha pizza!"

"Är du dum mot henne så slår jag ner dig. Eller nej förresten, jag orkar inte det nu. Men Alle, han kan slå ner dig!"

"Jag vet var Hantverkaregatan ligger. Där har jag jobbat. Hantverkaregatan? Det vet jag var det ligger! Ska vi till Hantverkaregatan - där har jag varit, jag kan visa er!"

Öh, svamp i underlivet? Haha, shit.. Och Johanna flirtar med olämpliga personer.. Jag varnar dig - don´t fucking touch him! Haha.

image316

VARNING - Fler bilder kommer vid ett senare tillfälle!

Kommentarer
Postat av: jooeee

hahaa! vilken kväll det blev, kommer aldrig glömma den, och alla klockrena kommentarer! Btw så var det han som flörtade med mig... och inte tvärtom!

Postat av: Camilla

Haha.. Men Joooeee.. Du sa faktiskt, för att citera dig; "Han flörtade med mig och jag flörtade tillbaka!". HAHA!

2007-10-28 @ 15:29:00
URL: http://camiiiilla.blogg.se
Postat av: Anton

Tack för igår.. hade skitkul!

PS. Jag fällde INTE Jim. DS.

2007-10-28 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback