Skit.

Redovisningen gick ju skit i alla fall.. Tydligen hade vi gjort allt fel (kändes i alla fall så!) och för att släta över all kritiken sa de gång på gång " I övrigt var det.. okej!". Hm, känns ju stabilt och bra. Jag, Johanna och Anna-Carin tröstade oss (i alla fall jag och Johanna) med varsin kanelbulle efter seminariet eftersom det är kanelbullens dag idag. Jaja, vad är lite kompletteringen i jämförelse med att folk svälter och dör? Av någon anledning har jag visserligen lite svårt att se någon koppling i det där överhuvudtaget.

I övrigt befinner jag mig  just nu på hemmaplan i Ronneby. Huvudvärken är enorm och känner mig allmänt avtrubbad. Inatt ska jag vara fyllechaffis till lillebror (den stora) och hans kompisar då de ska hämtas från ett gymnasiedisco på piraten i Karlskrona. Hoppas verkligen att jag kan hålla mig vaken tills dess..
 
Lycka till med duggorna och seminarierna imorgon - ska tänka på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte skoj att redovisnigne inte gick så bra för dig idag,,hooppas att du får en trevlig kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback