Redan helg..?!

Ojojoj vad mycket pluggande det blivit idag. Grupparbete i bibblan från klockan 9-16 (med en timmes lunch). Sedan vankades det handledning och efter det föreläsning. Nu är jag faktiskt rätt trött i huvudet men vad gör det - jag tar ju helg nu trots att det bara torsdag!
 
Lillebror kommer som sagt på besök imorgon och då vankas bio (barnbio - visst är det underbart att ha en lillebror att skylla på?!). Ska bli riktigt mysigt! Blir eventuellt en liten hemtripp i helgen då jag inte har något att göra här. De flesta av Campus-stjärnorna är på resande fot och övriga är upptagna med sitt. Någon lust att sitta här och uggla i min ensamhet en lördagkväll plus en hel söndag har jag då inte. Fast å andra sidan - vad ska jag i Ronneby och göra? Hm..

image306

Har varit underbart höstväder ute idag
- synd att det inte funnits tid att njuta av det.. .

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

underbart väder idag ja :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback