Mer död än levande

Fruktansvärd morgon, var helt slut då klockan ringde och oförmågan att ta sig upp ur sängen var enorm. Efter att ha snoozat  alldeles för många gånger lyckades till slut jag släpa mig upp ur sängen och in på toaletten, såg mig själv i spegeln och det var verkligen ingen vacker syn. Såg mer död än levande ut - helt klart!

Den sinnestämningen har sedan suttit i större delen av dagen, DÖD! Känner en oerhörd längtan efter sängen, att få sova, få krypa ner under täcket och sedan drömma mig bort till en värld där ordet "ekonomistudier" inte ens existerar.

Tyvärr hjälper det inte att drömma, jag är ändå fast i denna värd och jag har ändå tusen saker jag måste ta tag i - idag! Men min målsättning (för sådana måste man tydligen ha!) är att komma i säng klockan 22.00 ikväll (måste ju se Greys anatomy först!). Är detta ett realistiskt mål då? Kanske inte, men siktar man mot stjärnorna kanske man åtminstone kan landa i grantopparna någonstans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback