Lördagen då den är som segast

Min far har erbjudit sig att skjutsa mig ända till Växjö imorgon. Anledningen? Öster ska spela i Växjö.. Ibland är det ganska bra att ha sportfånar i familjen ändå!

Större delen av dagen har spenderats hos farmor och farfar. Pappa skulle hjälpa dem med att skruva ihop ett databord och då fick såklart jag vara med och styra upp det hela. Tro det eller ej men jag är faktiskt rätt teknisk ändå! Ikväll väntas förmodligen utgång i Karlskrona. Fortfarande seg efter förra helgens gallej men förhoppningsvis ska väl allt ordna sig till det bästa ändå. Ska i alla fall träffa Josse ikväll - mycket länge sedan sist!

Ha en trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: olessia

haha jag är också ganska teknisk av mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback