Lillebror på nattäventyr

Hämtade lillebror och hans kompisar på Piraten i Karlskrona inatt.. Samtliga var nåååågot dragna. Konversation i bilen:

Matte: Jaha, och när börjar du imorgon då?
Jag: Börjar? Vaddå menar du?
Matte: Ja, när börjar du jobba?
Jag: Jobba? Vad snackar du om? Jag jobbar väl inte heller - jag går ju i skolan och nu är jag ju hemma över helgen och då går jag ju inte i skolan heller?!
Matte: Vad fan vet jag.. fy fan vad dåligt jag mår..

Hm.. Nej småkillar ska inte vara ute och springa om nätterna. Matte skulle ju inte bli äldre än så där 12 år... Vad hände egentligen? Verkar i alla fall som om Lillebror klarade av att gå på mattelektionen vid åtta i morse - Stolt över honom! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Så det kan gå...Kram

Postat av: Anonym

Så bra att du gillade att jag tog up det här med rosa bandet...Hoppas att du får en underbar lördag med massor av sol somd e tär i Malmö---

2007-10-06 @ 12:20:49
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback