Lamt liv?

Läste precis Malins blogg och träffsäkrare än så kan man inte vara.. Livet känns tråkigt just nu, så lamt. Första året på universitetet var allt så nytt och spännande, nya ansikten, nya människor, nya roliga fester, ett helt nytt liv. Just nu är allt så invant, så vardagligt och så.. ja så lamt! Händer ju ingenting numera. Går upp på morgonen när klockan ringer, beger sig till bibblan, lunch i lägenheten, föreläsning, hem och renskriva anteckningar och läsa, titta på tv och sedan sova. Kul liv - verkligen! På helgerna föredrar jag tydligen numera att sitta hemma med ett par kompisar, laga lite mat och kolla på film. Vart tog spänningen vägen?

Behöver förändring, behöver något att se fram emot! Idag går startskottet för ekonomhelgen. Ska jag dit? Nej, har väl blivit för tråkig för sånt också. Overallsittning på lördag i alla fall, alltid något...


Dags för föreläsning. Wiihuuu.. Ska bara hälla i mig lite kaffe först så jag orkar hålla mig vaken.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Läste du min blogg hehe..."Läste precis Malins blogg"

2007-10-11 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback