Knäppaste som finns!

Är körd i huvudet just nu - känns som om jag gått rakt in i en vägg med huvudet före utan att egentligen fatta vad som hänt. Vill bara att allt ska sluta snurra - alla satans tankar. Orkar inte..
 
Nattens dröm:
Johanna och jag är på väg till ett varmt land. Iklädda kjol och linne kommer vi och går på flygplatsen, genom en dörr och intar våra platser i flygplanet. Planet startar motorn och börjar röra sig. Plötsligt inser jag och Johanna att vi är de enda på planet som bär sommarkläder, resterande passagerare är iklädda skidutrustning. Shit, fel plan! Planet får efter många om och men vända tillbaka. Vi hoppar på det nya planet, vi lyfter och flyger iväg från kalla, tråkiga Sverige. Nu är vi på väg - vi är verkligen på väg! Men vänta nu.. fan, passet - jag har glömt passet! Beklagar mig för Johanna att ur det strukturella perspektivet är strukturen i denna organisation värdelös. Kontroll borde de ha - kontroll att passagerarna hoppar på rätt plan och kontroll av passen. Ja en omstrukturering borde de verkligen göra.

Vaken! Öh.. Japp, min hjärna har tydligen pluggat organisationsteori hela natten. Inte konstigt att jag är trött. Ja jag vet, jag är den knäppaste som finns! 


Förlåt att jag gick på som jag gjorde idag. Är inte av onda avsikter utan vill egentligen bara väl även om det blev lite fel. Vill att alla ska komma till tals och att hela arbetet ska bli så jävla bra som det bara kan bli. Är lite väl engagerad i det här kanske.. förlåt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design

Postat av: Victoria

Haha, ja drömmar kan ju vara lite udda :P

2007-10-16 @ 16:21:11
URL: http://victoriaadolfsson.blogg.se
Postat av: Malin

Men vilken trevlig dröm! Inse ironin.. haha

2007-10-16 @ 16:22:23
URL: http://maaalle.blogg.se
Postat av: Anonym

ja älskar det =)

2007-10-16 @ 16:45:28
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback