"Jag gillar honom tills jag hittar någon annan!"

Till de som kollat in min msn-lista under dagen; Svar nej, jag har inte pluggat grupparbete i bibblan från klockan nio på morgonen till tjugo över tio på kvällen. Någon måtta får det faktiskt vara! Var givetvis på den traditionella måndagsmiddagen med tjejerna nu ikväll och de är knäppast - som vanligt!

"Jag tycker om min pojkvän. Jag gillar och vara med honom och så tills jag hittar någon bättre.. Eller nej jag menar..!!".

Tur att det finns det finns ärliga människor som Emmelie. Undrar om pojkvännen skulle uppskatta denna ärlighet lika mycket?! Haha! Klockren kommentar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Little darling

hahhhaha :P

Postat av: Alexandra

haha. jag tror inte pojkvännen hade uppskattat det iaf ;)

2007-10-15 @ 22:44:41
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Eva

hahahaha
Pojkvännen blir nog inte så glad... men jag tyckte det var kul ialla fall. ;o))

2007-10-15 @ 23:12:41
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback