Inhumant

Fredagkväll och en massa alkohol eftersom det är ekonomhelg? Hrm, nej faktiskt inte.. Vi skolkade från dagens finsittning och tog istället en tjejmiddag hemma hos Johanna. Var precis lagom - alkoholen får vänta tills imorgon då det är overallsittning - wiiihuu!

Till de mänskliga rättigheterna i lagboken bör man tillägga att det är inhumant att ha föreläsning i mer än tre timmar på en fredag. Två föreläsningar idag och är helt slut! (Har man blivit bortskämd eller vad?!) Nu ska jag sova, sovmorgon imorgon (ända till halv nio!!) - lovely!



Sune hjärtar Camilla
Kloker hjärtar Malin
Sune hjärtar Kloker
 
Jo, Malin det är faktiskt sant - Sune och Kloker har blivit förälskade. Jo, jag är lika knäckt som du..

Kommentarer
Postat av: Eva

God natt och sov så gott! :o)
/Eva

Postat av: malin

nu blev jag ledsen. hur gick detta till? jag trodde jag var den ende för kloker..

2007-10-13 @ 09:53:14
URL: http://malinst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback