Huuaa..

Slutseminarium imorgon - muntlig redovisning. Huu.. Trodde jag kommit över allt det där, åtminstone hade jag gjort det INNAN jag började på universitetet. Men nu är klumpen där igen, den välkända klumpen.. Äh, vad är detta att vara rädd för egentligen? Ska ju bara säga ett par väl valda ord inför ett antal personer och jag brukar ju vara ganska bra på att snacka i normala fall. Det här kommer gå kanonbra - för samtliga! Vad är det värsta som kan hända? Svimma kanske? Och hur stor är chansen att vi gör det? Vi är bäst och tillsammans är vi de bästaste som finns - that´s it!

Imorgon vankas även Blekingevisit - blir en långhelg i Ronneby med utgång i Karlskrona på lördag (tror jag?!). Hoppas kunna hinna med så mycket (och så många) som möjligt.. Hm, man kan ju undra vad jag ska göra hela fredagen då samtliga jobbar eller går i skolan. Kommer väl klättra på väggarna och längta tillbaka till Växjö kan jag tro. Aldrig blir man nöjd!

Nu ska jag sova och drömma mardrömmar om morgondagen - Jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback