Ensamhet och tystnad

Då var min "långhelg" i Ronneby över - vart tog tiden vägen?! Dagen har spenderats i stan i Växjö tillsammans med min mor. Matte och pappa tog en tur bort till Währendsvallen där de blev vittne till en förlust för Öster. Shoppingturen med mamma avslutades med en lunch på stan då även Matte och pappa deltog. Gänget har nu begett sig hemåt till Simon och Ronneby. Själv är jag ensam kvar i min lilla lägenhet och frågan är vad jag ska göra här en heeel söndagskväll?! Det är inte alltid man uppskattar tysthet och ensamhet och det är nästan så jag saknar huset på Björnbärsvägen där hemma.

Blev ingen utgång igår (tur var väl det så trött som jag var!) utan istället tog jag och Josse en biokväll i Karlskrona då vi såg "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry". Helt klart godkänd bio och skratten i salen blev ganska många under filmens gång. Mycket trevligt att träffa Josse också som förövrigt är världsbäst på att klaga. Om det inte ska klagas över att det är för varmt så klagas det på att hon inte ser något, att popcornen inte smakar som riktiga bio-popcorn ska göra, att det är för trångt och hon vill kunna sträcka ut sig.. osv. Haha!
 
Dags att inviga min nya mixer?! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur :) Dom är helt otroliga!

Postat av: Natta

tackar :D
hoppas du haft en fin helg. god natt

2007-10-07 @ 22:58:36
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe mmm jag såg med på bio i helgen men det bler stardust och den var helt okej den med =)

2007-10-08 @ 10:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback