Vild och skild?

Blev ingen dejt med Josse den här helgen, blev inställt både igår och idag. Väldigt tråkigt men så är det när två fattiglappar ska träffas. Hehe! Igår blev det shopping i Karlskrona med mor och lillebror. Mamma shoppade en massa kläder till sig själv och lillebror Simon fick ett par snygga skor. "Med de här kan man nog springa snabbt!!". (Ja åter igen; det där med snabbhet är viktigt!) Fick en mobil av mina kära föräldrar i födelsedagspresent så jag är nöjd! Världens bästa farmor och farfar var förbi i förmiddags med ytterligare ett par presenter. Blev fintallrik och lite pengar. Fick även lite mat; lövbiff och fläskfilé (varför tror de att jag inte har någon mat? Hm!). Tusen tack!

Fredagskvällen spenderades i soffan framför Idol och detta tillsammans med Matte och hans kompisar. Så vad händer då i afton? Mamma har beslutat sig för att laga min favoriträtt (behöver nog inte ens skriva ut vad det är!) och sedan blir det Beck-film hemma hos en viss filur. Hehe! Ha en trevlig afton! 


"Hallå där ute; jag är vild och skild, har ett tonårsbarn som bor varannan vecka, med den andra gör jag vad jag vill!" Hm, av någon anledning att detta familjens nya favoritlåt..

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Trevlig afton du med:) kRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback