Tvivel?

Vissa dagar är tvivlena stora, andra dagar existerar de inte alls. Ibland är allting världens bästa, ibland är detsamma bara skit. Jag skulle ju aldrig försätta mig i en sådan situation, jag skulle ju aldrig klara det. Jag skulle aldrig hamna där, aldrig någonsin och skulle jag nu mot förmodan göra det skulle jag veta exakt hur jag skulle lösa det. Sådana var reglerna! Shit, de har jag nog brutit nu - big time! Vad har jag gett mig in på...

Fest ikväll - försenad tentafest, utgång i stan, ska lyssna till Björn Rosenströms stämma på Oleo - ett helt gäng med stjärnor i alla dess storlekar ska följa med. Ser fram emot en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag undrar verkligen vad det är som du gett dig in på. Kan du inte skriva ett mail och stilla min nyfikenhet? =)

Anyway; Tack för lyckönskningen. Om jag klarar tentan tillägnar jag betyget dig :) Men det var ett så (ironi) stimulerande ämne som IT för företagare. LÄst det?

2007-11-03 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback