Tråkigt vanlig?

Befunnit mig i bibblan hela förmiddagen, lyckades göra en heeel uppgift. I övrigt fanns det mycket annat kul att prata om. Kom fram till att jag aldrig gått igenom någon "utstickar-period" då man färgar håret svart, börjar med droger, blir satanist -  ja helt enkelt en period då man gör allt  för att vara annorlunda (eller för att passa in kanske?). Borde man inte ha gjort det? Jag är så.. så.. tråkig, så.. så.. vanlig! Eller okej, jag tar tillbaka det sistnämnda, för riktigt vanlig och normal är jag kanske inte, men fortfarande tråkig.

Ikväll blir det en sväng till Furuby (som förövrigt nästan ligger mitt ute i ingenstans) (parantes igen ifall någon av mina kusiner skulle läsa detta; Furuby är ett väldigt fin liten håla). Vankas myspyskväll med Louie! Imorgon blir det julshopping med en viss Ronnebybo och sedan förmodligen bio på kvällen. (Till och med mitt schema över helgen är väääldigt tråkigt vanligt).

Dags för tvätt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin sida. Älskar rosa =)
/Cissi

Postat av: Julia

Så tråkigt när man jobba ochnjobbar med något men man inte kommer framåt! Kram

2007-11-23 @ 15:59:22
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Julia

Haha! Jo jag syftade på det där med en uppgift:P Men vad vet jag, det kanske var en riktig bamsing till uppgift:) Kram

2007-11-26 @ 16:31:31
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback