Tentan är gjord!

Shit, redan hemma från tentan! Bådar inte alls gott.. Vad hände? Jag brukar ju ALLTD vara den som är kvar sist, även om jag skrivit allt. Kände bara att allt i huvudet tog slut och inte nog med det, papprena tog slut! Läste inte ens igenom allt ordentligt utan tog mitt pick och pack och gick. Tog sällskap hem med Nybro-Anna och verkar i alla fall som om våra svar stämde någorlunda överens. Frågan är om man uttryckt sig ordentligt, att han förstår vad man vill ha fram..

Kom på en sak.. Stackars Peter (som ska rätta alltihop) har ett släng av dyslexi - hur sjutton ska han kunna läsa ens något av det jag skrivit? Usch, tycker synd om honom (eller snarare om mig själv som ska få betyg efter vad han faktiskt kan utläsa!).
 
Får se om Brattan och Henrik kommer på besök idag eller om de väntar till nästa helg.. hehe!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hoppas att det gick bra med tentan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback