Tack för helgen!

Varit ett litet uppehåll med bloggandet (för en gångs skull). Önskar att jag kunde skriva att det berott på att jag har haft fullt upp men så är nog inte fallet. Har spenderat större delen av helgen framför tv:n. Du och jag - tv, mat, tv, luft, tv, sova, tv, äta.. Haha! Men helgen har varit mycket bra ändå - precis lagom!

Födelsedagen i fredags var kanon! På kvällen trillade Hanna, Henrik, Malin, Johanna, Lina, Martin, Lovisa och Anton in. Blev förfest här och sedan vidare till stallarna, en mycket trevlig afton och vill tacka samtliga som förgyllde min födelsedag!

Nu är jag ensam kvar här i min lägenhet, jag och en jättehög med disk. Kom precis hem från en bio - en väääldigt dålig bio - Lejon och Lamm. Fattar fortfarande inte poängen men kanske beror på att jag är trög (eller VI som är tröga?) - vad vet jag! Ikväll blir det tv, disken får vänta. För tv:n har jag ju inte varit nära den här helgen.. hrm!



Bilder från födelsedagen kommer en annan dag.. Den här sidan är ovanligt trög ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback