Smarthet på hög nivå

Vaknade till tonerna av "My toyota is fantastic" (som jag förövrigt gått och nynnat på hela dagen), masade mig upp ur sängen, tvingade mig bort till bibblan med en förhoppning om en effektiv dag tillsammans med mina statistik-räkneuppgifter. Anlände till bibblan. Plockade upp väskan. Fan. Glömt miniräknaren hemma. Jaha. Bege sig tillbaka hem för att hämta den förbannade maskinen. Ingen bra start på dagen. Nu är jag hemma på lunch. Tvingat i mig lite soppa. Trött. Har dock gjort ett strålande drag, nämligen lämnat kvar mina saker på biblioteket. På så sätt MÅSTE jag gå tillbaka till bibblan, hur lockande sängen än är - det kallar jag smarthet på hög nivå! Jag är smart nog att lura mig själv, det ni! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback