Räddande ängel

Upp tidigt på morgonen med en förhoppning om att kunna uträtta en del på bibblan. Trist. Tråkigt. Då hör Johanna av sig i en skepnad av en räddande ängel (eller en ondskefull förstörare?) och istället för pluggande ska jag nu följa med henne ut till Citygross. Hrm! Egentligen vet jag jag vad jag borde göra istället men det här är ju mycket roligare (dessutom har jag faktiskt gjort lite nytta; har diskat!)

Idag fyller världens bästa Josse 20 år - välkommen in i "dags-att-börja-tänka-på-pensionen-klubben"! Från och med nu kommer det bara att gå utför - rynkor kommer inom kort att uppkomma, de grå håren kommer bara bli fler och fler och krämpor som ryggont och liknande kommer snart att göra sig påmind. Detta är givetvis något som är värt att fira så hoppas du får en kanondag och att du kommer att firas med dunder och brak på lördag. HIPP HIPP HURRA!

image413

Grattis gumman! (Sorry, hittade ingen bättre bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback