Omdiskuterad måltid

Dagens kvällsmat ska bestå av räkor. Klagomål om detta har uppstått "Du kan väl inte bara äta räkor? Du måste ju ha något till!". Då kom jag på den brilljanta idén att räkor och ett glas vitt vin måste vara det optimala (har ju en hel bag-in-box här hemma!). Fast det är klart, låter ju näst intill patetiskt - att sitta här och pimpla vin i min ensamhet mitt i veckan. Dessutom ska jag ju tydligen bli nykterist nu. Förklarat för Johanna att jag ska med på hennes diet (vad den nu bestod av?) fast det var egentligen innan jag förstod att alkohol var bannlyst. Jaja, hur som helst - inget vin ikväll i alla fall. Får bli räkor och.. vatten... eller mjölk (måste göra slut på den innan jag åker hem)! Ja mycket får man vara med om som fattig student..  

VG i organisationsteori - wiihuu..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback