Mitt kylskåp

Okej, det här är väääldigt pinsamt men tänkte att jag i alla fall skull visa er en bild på hur en fattig students kylskåp kan se ut (hade min mor fått se det här hade hon förmodligen svimmat!). Det ni ser här är:

- En flaska linfröolja
- En bag-in-box med vin
- En burk med minilite pesto (kvar sen pestobullarna i fredags)
- En burk currypasta
- En förpackning matlagningsgrädde
- Två flaskor med Smirinoff
- En flaska med liiiite Ozou kvar
- En halv lök

Visserligen är denna bild lite missvisande för jag har faktiskt lite saker i kylskåpsdörren också som ketchup, soja och buljongtärningar. Lyckligtvis är min frys inte riktigt lika tom som mitt kylskåp så det är i alla fall ingen risk att jag svälter ihjäl och dessutom förvarar man inte nudlar i kylskåpet (HAHA, det sista skrev jag bara på ren jäkelskap!).

image379



I gårdagens inlägg gick jag ut med att jag eventuellt ( på Johannas begäran) ska bli nykterist och ändå består större delen av mitt kylskåp av alkoholhaltiga drycker. Hm..


Kommentarer
Postat av: jooeee

näe, nu får du det att låta som om jag tvingar dig till det. Och det gör jag FAKTISKT inte, utan det är du själv som beslutade det!

Postat av: Eva

hahaha
Nu kom jag att tänka på ett inlgg jag själv gjorde i somras.. när jag skulle bjuda på fest. hahaha
Kolla här:
http://blixman.blogg.se/1183798953_godmorgon_sverige.html#comment
Du har mer i kylen än vad jag hade då ialla fall. Och då kan du känns dej lite nöjd ialla fall ju. ;o)))
Ha en mysig kväll Camilla! :o))
/Eva

2007-11-15 @ 17:40:37
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback