Julklappar

Jo jag vet att det är ett tag till julafton men det är många klappar som ska inhandlas, väldigt många, och alla ska ha sin ultimata julklapp och detta helst till ett rimligt pris. Julklappen ska vara personligt utformad och personen som får julklappen ska känna att jag verkligen har tänkt till (något som inte alltid är det lättaste!). Att jag dessutom inte är hemma så mycket som jag en gång i tiden var komplicerar julklappshandlandet ytterligare då man missar vad de kan tänkas behöva. Att hitta rätt priser är inte heller alltid så lätt då min studentbudget är väldigt begränsad.
 
Julklappsinhandlandet år 2007 ska dock avgränsas i förhållande till tidigare år - utvalda personer får ingen julklapp av mig i år (Josse och Lovisa kan känna sig träffade!). Istället ska pengar läggas på att hitta på något kul ihop med dessa - något som egentligen borde vara den ultimata julklappen för samtliga då vi inte träffas så ofta längre. Vad mormor och morfar ska få av mig i år är klart sedan länge; de ska få en tomte märkt med årtal och mitt namn - något som de fått av mig varje år sedan jag var mycket liten.


 

Härmed förklarar jag att mitt julklappsfunderande och -letande kan sätta igång! Önska mig lycka till.. 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Får jag en julklapp? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback