I Guds namn

Mörkt och ruggigt. Inget trevligt väder alls! Ändå väljer jag att stanna kvar en dag extra i Ronneby. Lillebror Simon spelar match och far och mor är där för att titta på lill-grabben. Matte ska snart bege sig iväg till gymmet för att träna bodypump med fotbollslaget. Själv har jag tänkt vara lat och.. ja vad ska jag egentligen hitta på? Plugga? Öh, nä vädret gör bara att man känner sig allmänt deppig. Titta på tv? Ja varför inte, söndagarna brukar vara fulla med en massa repriser från veckan. Nice! Eller kanske jag skulle gå och sova lite, har en väldans magvärk..

Vi såg den sista Beck-filmen igår, "I Guds namn" - helt klart godkänd! Jaha, inga fler Beck-filmer att se fram emot nu då? Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback