Hösten 2007

Gnällt lite idag över att det aldrig händer något numera. Ändå verkar dagarna gå ganska fort, snart inne i december och då väntas julstök och liknande. Terminslut några dagar innan julafton och då är vi halvvägs till en kandidatexamen - hjälp! Jag är då inte ett dugg redo för att ge mig ut i arbetslivet (inget arbete som involverar ekonomi i alla fall). Hur som helst (nu kom jag på villospår), vad har egentligen hänt i höst? Tittade igenom lite bilder och insåg att det faktiskt har funnits en hel del ljuspunkter ändå så här är min resumé över hösten 2007 - en bild säger ju mer än tusen ord så här har vi nog sammanlagt.. hm.. 1000 x 27... 27 000 va? (Bibliotekssyndromet sitter fortfarande i!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback