Hjärna - vad är det?

Gjorde en klassisk "Barnen i Bullerbyn"-grej idag. Direkt efter vår första föreläsning i Statistik begav jag mig bort mot Willys tillsammans Lina - jag skulle inhandla anteckningsblock till den nya kursen! Väl där handlade jag lite av varje (Alltid samma sak!) och vid kassan kände jag en stark känsla av att jag hade glömt något. Jag och Lina betalde i alla fall och begav oss mot Campus igen. En bra bit därifrån utbrister jag:

- FAN! (Ursäkta svordomen men nu citerar jag)
- Vad glömde du nu?
- BLOCKEN!

Ja ibland kan man verkligen undra vad man har i det där klotet som sitter ovanför axlarna...


Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: ja visst är den, supersöt =D

Postat av: jooeee

Haha! Camilla i ett nötskal! :P

2007-11-05 @ 18:01:56
URL: http://jooeee.bloggpspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback