Håriga rumpor?

Hårig rumpa eller hår i rumpan.. finns en viss skillnad kanske? Hm! Märklig måndagsmiddag som alltid.. Hehe! Johanna blev tjurig och försökte då sno Malins köttbullar, något som Malin besvarade med att börja kasta ihopknölade pappersbitar. Säga vad man vill om Johanna och Malin men ordet bordsskick verkar vara något högst obekant. Haha!

Nu är julgardinerna uppsatta - jag är effektiv så här framåt småtimmarna. Stjärnorna får vänta lite till.. Gillar min nya adventsljusstake och min lilla söta tomte (som för övrigt inte var alltför passande för min plånbok den här månaden egentligen - dumma Johanna!). Lite julmusik "Midnatt råder tyst det är i husen..." och julen har anlänt till min lilla lägenhet på Stallvägen - wiihuu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback