Förflutna - inte lika fint som framtiden

Jag tror på ödet och jag tror att saker och ting sker på grund av en anledning. Det är mitt sätt att leva och jag vill inte tro att allting är meningslöst. Jag tror att Du försvann av en anledning och att det faktiskt har gjort mig gott. Det fanns en tid då jag gjort vad som helst för att kunna backa tiden, gjort vad som helst för att ändra det som varit. Jag tycker fortfarande om att tänka tillbaka och minnas, minnas det hela med ett leende men jag vill inte längre gå tillbaka. Du och alla andra "där borta" är det förflutna och det förflutna är fint men inte lika fint som framtiden. 

Så sammanfattningsvis vill jag bara säga tack för att Du betedde dig som en idiot - Du fick mig inse saker som jag tidigare inte kunde se.. Kan bara önska dig lycka till med ditt egna liv - något du uppenbarligen behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback