Fattar ingenting..

Klockan ringde klockan kvart i sju. Upp, någorlunda pigg (försökte jag i alla fall inbilla mig!), ut i snön(!!) och bort till bibblan för att göra lite statistikuppgifter. Riktigt effektiv fram till klockan 10 då det var dags för föreläsning. Gäspade ett antal gånger innan vi tog steget in i föreläsningssalen - ILLA! På dagens schema stod det "sannolikhetslära" - verkligen inte mitt favoritämne! Tog mig i alla fall igenom föreläsning, hem på lunch och sedan tillbaka till bibblan för ytterligare några timmars pluggande. Eller ja, pluggande och pluggande.. Konstaterade mest gång på gång "Jag fattar ingenting!" "Jag fattar fortfarande ingenting!" "Åååhh.. sannolikhet är verkligen inte min grej - jag fattar ingenting!!". Hm, hatar sannolikhet!

Efter en hyffsat duktig dag (trots allt protesterande mot sannolikhet) blev det måndagsmiddag hos Johanna (jo jag vet att det är tisdag idag!). Lika trevligt som vanligt och skönt att få skratta lite. "BAJSKORVEN ATTACKERAR!!". Shit, när ska jag och mina kära små vänner bli vuxna? Hehe.

Kollat upp skidresan.. nu är det nära! Jiiihaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback