..

Trög. Trött. Slut. Orkeslös. Tentaångest. 

Hjälp. mig.


Ronneby. snart. orkar. jag?


Kommentarer
Postat av: malin

jag hatar den här jävla statistiken. hur ska de gå? camilla, jag har inte pluggat nått på hela dagen. fan. vi får ha tentaångest tillsammans.... ses på måndag

Postat av: Emelie

Har NI, flitiga studenter, tentaångest? Jag var sjuk måndag& tisdag och jobbade torsdag & fredag. Ajdå... hur som helst, orkar inte riktigt engagera mig i mitt statistiska öde ikväll. Huvudet är fullt med överföringar, avräkningsnotor och likviditetsplaceringar. Får ta det...senare. Hur som helst, hoppas att du får en riktigt bra helg i Ronneby - jag tycker minsann att du ska unna dig lite ledigt! - så ses vi på måndag. Kramar E

2007-11-30 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback