Ambitionsnivån?

Dagen innan tentan och hur är det med ambitionsnivån? Ja, vad har vi kommit fram till idag egentligen? Vi har diskuterat kinky saker som lack, läder och.. stickat! Japp för stickat är ju tydligen det nya enligt tidningarna. Blev en livlig diskussion kring detta ämne. Har även diskuterat det sexigaste yrket (efter att ha läst en artikel om just detta), mycket intressant.. Men hallå ekonomer då? Hm, fanns tydligen inte med på listan överhuvudtaget.. Och vad var det för speciellt med nano-fysiker? Något med provrören och de vita rockarna kanske? Haha.

Med andra ord har ambitionsnivån (i varje fall då det gäller organisationsteori) varit väldigt låg dagen innan tentan, dock inte för samtliga men tyvärr tillhörde inte jag den ambitiösa skaran. Har i alla fall lyckats trycka in de grundläggande antagandena i det politiska perspektivet. Synd bara att det är 99% säkert att detta INTE kommer på tentan..

Nu ska jag laga mat (kanske fisk, för det ska man väl bli smart av?), städa och titta på tv (trots att det bara går skit på tv:n idag!). Ha en trevlig kväll och håll tummarna för mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vilken tur att jag åt fisk idag! Fast jag har ju ingen tenta imorgon, men iaf! Hoppas det går riktigt bra på tentan nu, men det tror jag! :) STORT lycka till! Ha det toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback